Integrerar Sveriges mest använda affärssystem med Skandinaviens ledande lagersystem (WMS).
Använder du Visma Administration och vill integrera det med marknadens bästa lagersystem? Då är detta lösningen för ditt företag!
Det fungerar lika bra oavsett om du hanterar ditt egna lager eller om du outsourcar lagerhanteringen (3PL).
Med vår integration får företag som använder Visma Administration en helt automatiserad lösning och man slipper all manuell hantering av information till och från lagret.
Funktion
Programmets funktionalitet i punktform:
1. Synk av artiklar från Visma till Ongoing
2. Order för plock från Visma till Ongoing
3. Utleverans från Ongoing till Visma
4. Beställning från Visma till Ongoing
5. Inleverans från Ongoing till Visma
Vi har valt att utveckla programmet som en tjänst som går helt i bakgrunden på servern där Vismas datafiler ligger. Tanken med detta är att göra systemet driftsäkert och att det inte ska stjäla tid från användarna av Visma. Det ”ska bara fungera” utan att man ser något av det.
Pris
Lösningen köps som en tjänst med fast månadskostnad. Ingen uppstartskostnad eller timdebitering. Ingen avtals- eller uppsägningstid.
Priset är 1500 kr/mån och allt detta ingår:
- Användarlicens för programmet
- Uppstart
Projektledning, installation, konfiguration, utbildning. - Support
Ibland uppstår frågor och då finns vår supportavdelning tillgänglig via telefon, e-post och fjärrstyrning. - Funktionsgaranti
Vi uppdaterar programmet så att ursprunglig funktion bibehålls, även vid nya versioner av Visma och Ongoing. - Nya funktioner
Vi lägger löpande in ny funktionalitet efter önskemål från kunder.
Låter det intressant? Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er.