System som arbetar tillsammans
De flesta företag idag använder en handfull olika system för att få sin verksamhet att gå ihop, men ibland kan det vara svårt att få dessa system att prata med varandra. Där kommer integrationer in. Vi specialiserar oss på att bygga integrationer mellan system med syfte att automatisera och effektivisera ert arbete.
Vi hjälper er att:
Sätta upp en integrationsstrategi.
Utforma och bygga integrationer utifrån era behov.
Integrationer för era behov
Genom en systemintegration kopplar vi ihop olika IT-system så att dessa kan skicka information mellan varandra. På så sätt slipper du arbeta dubbelt i flera olika system och kan på så sätt effektivisera ditt arbete.
Vi har tagit fram en mängd integrationer för affärssystem, CRM-system, logistik och lagerhantering.
Våra standardintegrationer
Transportbryggan
För dig som använder Visma Administration eller Winbas och ett transporthanterings-system likt nShift.
- 149 kr / mån
- 0,50 kr / transaktion
- 2900 kr / uppsättning
- Support ingår
Ongoing WMS
För dig som använder Ongoing och Visma Administration. Skickar artikelinformation och lagerstatus mellan systemen.
- 1500 kr / mån
- Ingen uppstartskostnad
- Funktionsgaranti
- Support ingår
Care of CRM (Cirrus)
För dig som använder Care of CRM och Visma Administration eller Winbas och vill synkronisera kundinformation och artikelregister.
- 950 kr / mån
- 5000 kr uppstartskostnad
- Funktionsgaranti
- Support ingår
Vilka system vill du integrera?
Det här är våra mest populära integrationer men vi hjälper kunder varje dag att bygga integrationer som är unikt anpassade till just deras verksamhet. Hör av dig så berättar vi mer!