Integration Cirrus CRM med Fortnox, Visma och Winbas

Många företag inser fördelen med att ha bra system för kundvård och försäljning – t ex det utmärkta systemet Cirrus CRM. Samtidigt måste man ha ett affärssystem för fakturering och bokföring. Detta gör att man ställs inför utmaningar som t ex:

  • Manuellt arbete med överföring av information mellan CRM- och affärssystem (kopiera och klistra)
  • Avsaknad av försäljningshistorik på kunder och artiklar eftersom den enbart ligger i affärssystemet
  • Krångligt att lägga order eftersom det måste göras i affärssystemet

Lösningen – en väl fungerande integration mellan företagets CRM- och affärssystem!

Så fungerar integrationen

Kundexempel 1 – Order läggs i Cirrus CRM:

  • Kunder hanteras i Cirrus CRM
  • Artikelregister hanteras i affärssystemet -> synkas till Cirrus CRM
  • Order läggs i Cirrus CRM -> synkas till affärssystemet med tillhörande kunder och artiklar
  • När fakturan är betald uppdateras orderns status i Cirrus CRM

Kundexempel 2 – Order läggs i affärssystem:

  • Kunder hanteras i Cirrus CRM -> synkas till affärssystem
  • Artikelregister hanteras i affärssystemet
  • Order läggs i affärssystem -> synkas till Cirrus CRM med tillhörande artiklar
  • När fakturan är betald uppdateras orderns status i Cirrus CRM
Fördelar

Helt automagiskt

Alltid aktuell information i båda systemen helt utan manuell hantering.

Helhetsbild i ett system

Säljare behöver aldrig leta i ekonomisystemet - all info finns i Cirrus CRM.

Flexibel integration

Välj själv om du vill lägga order via Cirrus CRM eller affärssystemet.

Så säger våra kunder
Pris och kontakt

Driftsättning sker till fast pris 5000 kr, därefter ingår alla funktioner för endast 950 kr/månad! 

Integration Cirrus CRM

för Fortnox, Visma eller Winbas
950 kr/mån
  • Kund- och artikelregister
  • Ordrar och försäljningshistorik
  • Support och uppgraderingar ingår
Fast pris!